♦ När självkänslan tryter! =(

2009-12-03 @ 22:34:39
... idag har varit en dag då jag var sååå trött trött trött såååååå trött på många sätt, trött för att vi inte får sova ordentligt, trött för att det är så mycket "aktiviteter" nu ett tag framöver som jag skulle vilja glädjas utav, men inte orkar, men nästa helg ska vi upp till Huddik (barnens farmor bor där), vilket ska bli otroligt skönt, också är jag trött för att jag fått tillbaka "mina jobbiga dagar i månaden" och själsligt trött för att det är tufft att behöva gå igenom en massa viktiga beslut som "vuxen". Man förändras som människa och inser att mycket inte är som förr, jag vet inte om det är för att jag är så trött, men det vore nog lite för enkelt att skylla på det... Jaja, vi får se hur det blir framöver, men jag känner mer och mer att jag måste börja rannsaka mycket runt omkring mig nu, mycket omkring mig själv som jag inte är nöjd med, för som det är nu kan det nog inte fortsätta, för det orkar man inte själsligt i längden, tror jag..(?)
 Jag har redan avslutat och påbörjat många kapitel i mitt liv och fått ordning på mycket så som vi vill ha det, nu måste jag tyvärr också ta itu med några fler projekt som varit vilandes i det andra arbetet...
 Självkänsla självkänsla, ge mig MER självkänsla, hur gör jag när självkänslan tryter, för i vanliga fall hade jag nog bara ryckt på axlarna, men dem är för tunga nu..! =(

Min JulKlapp
Om jag får önska mig en enda sak av tomten i år så skulle jag vilja tanka min självkänsla några liter och tillbringa en hel Dag med Mia Törnblom, den härliga, underbara människan... Can I?
KramKram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0