♦ Ångest eller rädsla?

2009-07-08 @ 08:38:30
 Reste mig precis upp ifrån soffan för att ta mig ut till köket, f*n vad ont det gör när jag reser mig upp... Magen värker och sammandragningarna kommer regelbundet, det har det gjort nu i några dagar men sen händer det inget mer... Samtidtigt förstod jag att den här smärtan iNTE är någonting jämnfört med den smärta som komma ska... Där kom den... Ångest eller är det rädsla? Jag som inte känt riktigt ´så tidigare, vad är det här, ska jag balla ur nu?!!! Kan det bero på att allt blivit så långdraget, har jag gått beredd för länge nu, så länge att jag nästan gett upp? Kommer det verkligen att gå lika bra som det gjorde förra gången, eller kommer själva förlossningen också bli lika utdraget och komplicerad som den här graviditeten blivit? 

Jag måste gå och lägga mig i sängen och försöka vila lite nu...  Komma på bättre tankar... Det är väl självklart att jag klarar det... Uschabuscha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas verkligen att det går bra sötnos! Tänker på dig ska du veta! Massor med kramar

2009-07-09 @ 18:24:49
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0