♦ ÄNTLIGEN är lusten tillbaka igen... - 1 juni 2009 -

 Idag är sommaren äntligen här igen!!!! 

 Nu har jag beställt 2 par gardiner 1 par till köket och 1 par till vardagsrummet och en jättefin sängkappa... Känner för att inreda lite romantiskt och nytt nu, måste ju bli fint till bebben kommer och jag orkar inte gå ut & in i affärer nu, magen protesterar emot direkt så det blev beställning på nätet... Beställde en expressleverans också, vi ska ju ha kalas här på lördag, tänkte hinna fixa fint tills dess. Perfekt! =) Inte för att vi ska sitta i sovrummet, men folk cirkulerar ju runt här som dom vill, så då ska det ju vara fint. Jag har inte brytt mig om "vårt hem" på flera år, det känns som om allt bara stått och "förfallit" , jag har inte brytt mig om att hänga med i "svängarna", men NU så har kreativiteten kommit tillbaka och det känns heeelt underbart, så nu ska det bli fint igen! =) Vi eller Patrik har hunnit med att möblera iordning i sovrummet nu, det känns som om en sten föll från mitt bröst när det blev gjort. Nu ska det bara piffas till lite med nya gardiner och annat, jag vill ha det klassiskt, lite romantiskt och mysigt. Det ska finnas små detaljer lite runtom, fina inramningar med vackra föremål, blommor & fotografier...  Kommer med foton sen när det är klart.  Åhhh, jag längtar tills vi köper vår nya soffa också, vi har inte riktigt bestämt vad det ska bli än, men åhhhh vad jag längtar! =)


Dessa superfina gardiner ska vi ha i vardagsrummet



                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0