♦ Jag missade ett bröllop idag...

2009-06-27 @ 19:43:09


Heeeelt katastrofalt... Pga. att jag mår som en skit och inte kunde gå på Ebbas namnkalas idag så missade jag att hennes föräldrar gifte sig på samma gång!!!! FATTA vad lycklig jag blev då....? =o/ Dem hade inte sagt det till en själ, utan det var en överraskning för Alla. Muuuuääähhhh! Hur skulle jag kunnat veta???? Dem hade en vigselförättare på trädgården och när alla trodde att "namnvigseln var över sattes "bröllopsmarschen" igång... Och jag missade allt!

=( Booooring!

Åkte in till Närakuten nu i kväll oxå när dem kommit hem igen... Jag fick hostmedicin Molipec eller nått sånt heter den, hoppas att den hjälper så jag får sova lite.

Kommentarer
Postat av: johanna

Så tradigt o missa ngt sånt underbart. Hoppas du piggar på dig snart=)

2009-06-28 @ 17:54:30
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0