♦ Kärleksfrukt

2009-06-24 @ 10:09:54

Riktigt riktigt vacker kärleksfrukt och gissa om jag blev förälskad, men nu är den försvunnen, för alltid!
Var tvungen att ta ett foto på plommonet innan den åkte in i munnen, lika söt och fin som på fotot var den också. =)
MUMZ....



Lillsnuttan fick födelsedagspresenter av farmor igår. Hon bor i Huddik så hon ville ge en efterskottspresent igår när hon var på besök. Jag, "farmor & "mormor" strosade runt i Skhlm och igentligen skulle farmor köpa en baddräkt som vi tittat på till henne (på H&M), men när vi kom fram var det heeeelt tomt på den stången där jag sett just den baddräkt snuttan vill ha. ALLA måste fått fnatt och sprungit och handlat just den som vi tittat på...Den med inbyggd liten kjol, hon har en sån, men den är påväg att bli förliten. =( Typiskt va?  
På hennes födelsedag den 3 juni var vi med brorsan på P&P och köpte en JÄTTEFIN baddräkt till henne som jag bara älskade, men den var för stor runt rumpan på na, så den fick vi lämna tillbaka och det fanns ingen i hennes strl. Det är märkligt det där med strl.arna mellan 116- 122, det är ju ett glapp där!!!! Antingen är det 110-116 (för litet) eller 122-128 (för stort). What´s that all about? Så det fick bli ett nytt par févingar m. trollspö & ett par Mimmiöron som hon tycker om jättemycket! =) Och jag passade på att köpa 2! nya diadem... Lillskruttan "råkade" ta ju sönder mitt förra, då hon tydligen  blivit lite arg på dagis, men mina diadem har inga öron...  =)



Nu känner hon sig säkert ännu närmre sin vän Mimmi när de leker ihop. =)


Och så satte hon öronen på mig och sa att jag kunde få låna dom tills hon kommer hem från dagis... Det var väl snällt? Så nu sitter jag här hemma med dem på mig och drömmer mig bort, ni ska veta att dem är magiska må ni tro... =)



Ojojojojoj, den här MÅSTE jag ha när jag ska amma: Amningstunika ;o)


Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att ni haft samma namntankar! Felicia tycker jag är superfint, Wilma likaså men det är ändå så svårt att bestämma sig!

2009-06-24 @ 10:59:12
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tack=) Ja men visst var det wn befrielse! Älskar vuxenlivet haha!

2009-06-24 @ 15:40:14
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Marija

Tack för den fina kommentaren :)

Måste samtidigt passa på att säga du har en väldigt fin och GLAD blogg.



Må gott i värmen !

2009-06-24 @ 19:48:20
URL: http://smaragdmami.blogg.se/
Postat av: Bella

Aw vad söt hon är din lilla lillskrutta=) O häftigt plommon!



29 dagar är ju ingenting! Kommer gå på nolltid innan bebis tittar ut. O tills dess tycker jag gott att du kan ha "lånat" din pappas kamera=D

2009-06-24 @ 23:21:07
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0