♦ Sitter och väntar... - 2 juni 2009 -


 .... på att tjejjerna ska komma över... Vi ska äta lite lunch hos mig idag,, jag tror vi blir 4 vuxna och 5 barn...  Nu blir det fullt hus. Mysigt! =) 

 Vi försöker att få ihop en dejt varje vecka nu när alla är hemma, det har blivit onsdagar framförallt, men idag blev det på en tisdag istället + att idag kommer Linda också, men Camilla kunde tyvärr inte komma... =(

 Jag ska laga pasta med ost och skinksås, eftersom barnen kommer med så blir det lättast att göra nått som barn också brukar gilla...

Jaja, nu ska jag sätta på lite pysselkul åt Wilma på datan... Sen ska jag ut i köket och förbereda lite.

See ya later!


Klockan: 19:01


UNDERBART!

 Linda hade med sig en massa frukt....She knows meee, jag ÄLSKAR ´ju frukt! =)




Tack Hjärtat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0