♦ Påskmiddag

2010-04-03 @ 23:43:44
Idag skulle vi till mamma och pappa på påskmiddag med resten av familjen. Men eftersom Nelia blev dålig igår och ännnu mer dålig idag så fick hon och ♥ vara hemma medans jag åkte över och åt en traditionell påskmiddag som bestod av kavrings- snittar med lax och pepparotsröra, ägghalvor med räkor & gott, köttbulls & korvspett till barnen och en massa annat gott som ost och kex, Jansons frestelse, sill och potatis, mm...


Wilma och hennes kusin klädde ut sig till påskkärringar och målade en massa fina påskkort...
 



Efter maten gick vi alla, förutom min mamma som stanna hemma och plockade iordning middag till fika, ut till parken och geggade omkring i den geggiga gräsmattan som nästan förstörde mina nya fina skor som jag tog på mig för att jag trodde att jag bara skulle gå ut till bilen osv... Men jag räddade dem genom att tvätta rent dom direkt när vi kom upp igen. ;)

Efter fikat då det snart var dax att åka hem fick kusinerna för sig att Wilma skulle sova över hos dem inatt, så där är hon nu och sover över för 1:a gången. =) Så det blir en tripp till brorsan efter min promenad imorgonbitti någongång.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0