♦ Sista minuten

2010-04-27 @ 22:03:04
Hämtade Wilma från skolan, laga middag, äta, ♥ bytte däck på saab:en och sen rusade jag ut, letade förvirrat omkring efter bilen, satte mig och körde iväg. Telefonen började ringa och den låg självklart i jackfickan, jag försökte få upp den och körde fel, struntade tillslut i telefon och såg till att köra rätt istället... Kom iväg till Skhlm
1 timme innan dom stängde, gick lite hysteriskt igenom några butiker i hopp om att hitta något till Alcudiastranden nästa vecka, drog av och på mig en massa bikinis, men hittade inte en enda som var fin "på mig", men med 5 minuter kvar så kom jag in till Twilfit och DÄR fann jag och kom ifrån med en Tankini rikare och ett leénde på läpparna då jag hittat något som döljer min "ickefärdigtformademammakropp" den här säsongen!
Tycker om den jättemycket!!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0