♦ Morfar fyller 95 Idag

2010-08-07 @ 17:35:37




Min morfar fyller 95 år idag, han är en gammal krutgubbe han. 
Vi har inte haft någon vidare kontakt han & jag, inte det att vi inte kommer överens eller så, men morfar var alltid i bakgrunden, han höll sig nästan alltid på avstånd när man var på besök. Mormor var den goaste som fanns, där var jag gärna ofta och länge, därför har jag ju alltid haft morfar med mig hela min uppväxt. Jag har igentligen ingen aning om varför han alltid varit som han varit, det finns människor av alla slag och det är inte så mycket att göra åt nu, eller hur?
Han har aldrig velat fira sina födelsedagar och har väl helst av allt velat krypa undan när det vankas kalas, men han fyller ju faktiskt hela 95 år just idag och det är väl värt att fira? Det ska bli trevligt att träffa familjen och morbror har ordnat med smörgåstårtor och fika...


 


Åhh, vad jag kan tycka att det här vädret är underbart...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0