♦ Riktig sensommarhöst

2010-08-06 @ 09:16:37
Igår sov barnen hos mormor och morfar, jag och ♥ träffade upp min bror och vår gemensamma vän Angelika för en middag på Söder, det blev en turkisk restaurang på Skånegatan. Tyvärr fick vi sitta inne då det var smockat med folk Överallt då vi var där vid ½ 7 tiden, men det var en mysig restaurang som jag absolut kan besöka igen.

Efter det blev det besök på uteserveringarna på Medis och det var ju trevligt, men tyvärr har vår alldeles egna lilla Wilma fått för sig att hon ska ringa och säga go´natt till oss på kvällarna och igår hade hon även fått för sig att hon ville komma hem och blablablaa... Men det gick att övertala henne (klockan var 21.30), hon somnade vid 23.30 och nu på morgonen när vi pratade ska hon vara kvar hos mormor och morfar, men det ska hon inte... Kan bara konstatera att hon är en Knasfia!

Igår blev det en picknick och bad med Nathalie som sov hos oss en natt, äntligen har solen kommit fram igen! Hoppas den är framme ett tag till, jag vill inte att sommaren ska vara över och jag hoppas på en sån där riktig sensommarhöst att se fram emot! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0