♦ Shrek på 3D

2010-08-20 @ 20:01:07

Idag var jag och Wilma på bio och såg Shrek 3D, medans My love och lillasyster strosa omkring på M.Markt (Heron City) med T&E. Filmen var verkligen sevärd, men John Blund fick för sig att slänga magic i ögonen på mig så jag slumra till i 10 minuter eller nått sånt...
Idag är ingen bra dag, det var jobbigt igår också, med astman menar jag. Jag kippar efter andan då och då, kämpar för att få ner luft i lungorna när jag ska gäspa. Jag känner att inhalatorn inte har hjälp mig i några dagar nu, men annars har jag mått prima i någon vecka. Det känns som om andetagen bara kommer ner till bröstkorgen och att energin är som bortblåst, hoppas att det blir bättre snart för det är inte kul alls.  

Nu ska vi se på postkodskampen och slöa framför tv:n, om jag orkar...

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0