♦ En skön promenad?

2010-12-03 @ 09:11:50
Snön ligger tätt över marken, den täcker träden och jag skulle nog kunna ta mig en skön promenad med vagnen idag, bara de skottat vägarna? N sitter och gnäller bakom mig och jag känner att jag avskyr hennes gnäll, jag blir så stressad, magen gör ont och jag försöker att lugna mig själv och inte brista ut i ett:


 -SLUTA! 

Så nu tog jag upp henne i mitt knä, nu sitter hon och viftar med några Brioklossar och sjunger


 - Atta dig atta dig. Och så bli melodin tydligen ett gnäll istället och hon kastar klossarna på golvet och jag koncentrerar mig fokuserat på att fortsätta skriva medans hon ska upp & ner från knät.


Né, nu blir det snart Rachel Ray på 3:an, hoppas er dag blir härlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0