♦ Nycklar, hysteri, träning & lunch

2010-12-21 @ 17:10:17
Morgonen började med att jag, precis när alla ytterkläder åkt på kidsen, inte hittade mina dörrnycklar... 

Jag kan inget annat än att säga att jag blev djäääävulskt pinsamt förbannad och stressad. Jag ringde pappa, klockan var "bara" 8.30, men pensionär som han är ligger han och sover till 10 på morgonen. Jag började hyperventilera fram att jag var förbannat stressad, jag hittar inte mina nycklar, jag ORKAR inte med mig själv längre... Jävla *** piip*.... Ungarna svettas ihjäl... osv osv osv...

Stackarn, om han inte vaknade på fel sida så är han ett mirakel, iof. han kanske har lärt genom åren och tycker det är kul när det händer lite på morgonen?! ;) -FÖRLÅT PAPPA! :(


Har jag förresten sagt att jag har VÄRLDENS FINSASTE föräldrar?! Han tog sig upp, satte på sig kläderna och körde över våra extranycklar... Underbar som få! LOVE love LOVE YOU!


Sen blev det träning med min bror, det blev en genomgång av hela kroppen, det märks på bara den här korta tiden att mina muckler knackar på dörren för att komma tillbaka in i min kropp igen, jag ökade ganska mycket på vissa muskelgrupper, jag blir såååå glad! Det känns underbart att träna och komma iväg till mitt tempel av lugn igen, det var 2 år sen sist då jag hade "träningen som en del i mitt liv". 2 ÅR!, det är en lååång tid och jag är lycklig! Jag bastade och hade tid till att "rå om mig själv", innan vi åkte till Globen och lunchade med en vän, det har varit en perfekt dag idag (förutom nycklarna som fortfarande är borta) och så fick vi en varsin liten julklapp från vår vän också! TACK SÖT!


Just det, vågen på gymmet gillar jag lite bättre än vår (som ska vara bland de bästa), iof. har jag inte vägt mig hemma på flera veckor, ska göra det imorgon och se om jag blir lika glad... =)


Hoppas ni får en mysig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0