♦ Jag vill så mycket

2010-02-11 @ 21:22:51
Vad jobbigt det är när jag vill så mycket, när jag har tänkt så mycket och så blir det bara pannkaka av allt... Jag har inte riktigt hittat tillbaka till den träningslust och den energi som jag faktiskt lyckades arbeta mig upp till innan jag fick luftrörskatarr... Sen hade jag en extra vilovecka då jag ville förbereda allt inför dopet förra helgen, så jag trodde faktiskt att träningen skulle kunna bli effektiv igen... Men icke, Bläähhh för det tycker jag...! =(!
Idag skulle jag träna Bodypump med brorsan, men redan på morgonen kände jag att jag inte var på topp så jag lämnade Wilma i skolan med bil, och shit vad mycket is det var på bilrutorna, inte bara på utsidan, utan alla rutor var ju täckta av is även på insidan... Vad roooooligt! Sen när jag väl kom iväg till mina föräldrar för att lämna Nelia så satte jag tyvärr min rumpa på en stol i deras kök en stund och vips så tog energin slut och jag var tvungen att erkänna att träningen inte skulle bli av idag... =(
Äsch säger jag, nästa vecka!...

Igår var jag & Nelia inne i stan med Ida och hennes minsting, vi åt lunch på Åhléns och sen var vi på Kulturhuset en stund då Millis kom förbi också... Maria och magen kom även in till stan för att träffa oss en kortis på morgonen, Superkul att träffa dem Alla! =)

Idag föddes en till liten tjej till vårt gäng,
GRATTIS LINA & ÖRJAN!!!! ♥

Nu ska jag fortsätta se på MADE IN SWEDEN,
sen blir det sängen för mig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Tuija/Farmor

Det blir nog bra med alltihop med tiden ska du se. Vill att de närmaste dryga två veckorna går fort så jag får träffa er igen. Kram!

2010-02-12 @ 09:25:27
URL: http://blogg.passagen.se/tmmd
Postat av: Helena

Det gör det, snart kommer vi! =)

2010-02-12 @ 11:10:36
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0