♦ Planering inför Fjällen ikväll...

2010-02-20 @ 11:02:31

Så ligger snuttisen äntligen och slumrar i vår säng och jag har plockat lite här hemma, men det är ju det enda jag gör när jag får tid över, så jag bestämde mig för att sätta mig ner framför skärmen och skriva lite här istället... Avkoppling! =)
My ♥  är på utflykt i Norrtälje med Martin för att köpa en ny bagagedörr till Clion... Han skulle snöa bort all snö med borsten tidigare i veckan då fönstret krakulera och föll ihop i 10 tusentals splitterbitar. Bilen säger sig emot att jag aldrig kör den tror jag, den känner sig övergiven, men jag får inte plats med vagn eller knappt ens barnstolen i Clion ju, annars hade jag gärna kört den, för det är MIN första bil... =( *saknar*

Ikväll kommer familjen Jar**** hem till oss för att planera lite inför vår Fjällenresa i mars. Jag ska laga Biffstroganoff m. ris och gratinerade champinjoner. Jag bad My ♥ att köpa vin till ikväll också.

Ha dé Bra nu Då, för jag orkar inte skriva mer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0