♦ Mitt egna projekt

2010-06-21 @ 21:58:50
ÄNTLIGEN börjar det bli lite ordning här hemma igen, vi har verkligen inte förnyat oss på flera år av olika anledningar. När vi var i Västervik låg jag och fnula lite på hur jag skulle kunna förnya hemmet lite mer och vips så kom en idé till mig som jag ivrigt  gjorde till "mitt egna lilla projet". Så imorse ringde jag hit mormor & morfar som barnvakt och åkte själv iväg till IKEA och köpte förvaringsgrejer och så blev det ommöblering av kök och hall... Förra veckan var det Wilmas rum som fick sig en makeover... Såååå vår koja blir snart till ett alldeles lagom litet slott för oss, nu är det vårt sovrum och vardagsrummet kvar. =) Det är så skönt att  vara på den lite mer kreativa banan igen... ;)

Hoppas ni har det bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Va fiint gums!!

2010-07-01 @ 12:27:29
Postat av: Petra

Jättefint verkligen! Tänkte idag hos er att det såg nytt ut i hallen, men glömde att kommentera för vi hade ju fullt upp med våra kära ungar :-)

2010-07-05 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0