♦ Tänk om jag inte hade

2010-11-19 @ 20:35:00
Jag är lycklig och ska inte klaga som jag gör ibland när jag har en helt underbar familj omkring mig som ställer upp med det mesta när jag, som nu, är däckad i den ena sjukdomen efter den andra. TÄNK om jag inte hade haft någon pappa till mina barn som var delaktig, tänk om jag inte hade haft mina föräldrar här i min närhet som hjälper oss med mycket runt omkring?

 Som idag då min sambo lämnade storasyster på fritids imorse och kom hem efter lunch med en matkasse och arbetade hemma medans lillan kunde komma till honom om det var något, så att jag skulle få blunda en stund på soffan. Liksom mina föräldrar som idag hämtade storasyster efter skolan och tog med henne hem till dem för att äta middag och busa av sig en stund, för att jag ska få en chans att vila.


För jag måste vila, jag vet inte vad som är fel på mig, men jag är dålig hela tiden. Jag ska till doktorn på måndag, vi måste reda ut vad som gör mig sjuk... Men jag är tcksam och Glad för att jag har så fina runt mig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0