♦ Vår Fina Ballerina


Nu är det bara några få dagar kvar innan vår vardag sätter igång, nu blir det nya rutiner och härligt tidiga mornar som gäller. Pappa som lämnar och mamma som hämtar, det kommer att bli utmärkt! :)
 
Igår var jag ute på Taxinge slott med mina nya kollegor.
Så klockan 8 träffades vi utanför jobbet 5 av oss för att gemensamt åka ut till slottet där 2 av våra kollegor väntade på oss. Först blev det en mysig frukost där vi pratade en massa innan vi gick upp för alla trappor upp till konferensrummet. Det blev lunch och sedan kakbuffé (jag åt en kokostopp doppad i mörk choklad).
 
Det var en otroligt härlig dag och dessa 6 kollegor känns otroligt bra för mig och det känns kul att få börja jobba på måndag!
 
 
Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0