♦ Alla dessa tankar


Sitter just nu på ballkongen och tankarna snurrar på i 180, tänkte att om jag får ner tankarna i skrift så stannar de kanske upp för ett litet tag. Nu har jag några dagar för mig själv och det är kanske bra, för då kan jag låta tankar och idéer explodera så de försvinner, till slut... förhoppningsvis.

Jag förstår mig verkligen inte på mig själv, men samtidigt finns det väl ingen som känner mig bättre än jag, eller? Denna "konstnärsådra", den tar kol på mig, det är fruktansvärt att aldrig kunna känna sig normal och för att inte tala om alla dessa projekt som finns där inne och försöker komma ut... Men jag vet att många av dem aldrig kommer att förverkligas.
Jag får nu istället försöka mig på ett "vanligt jobb" och försöka vara den jag vill vara, vara den som de förväntar sig av mig. Det kommer säkert att gå bra, tror jag, för det hoppas jag.


Och så läste jag precis dagens passande horoskop: (häftigt)

Nu får det bli ett glas vitt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0