♦ Morgonstund - Plask & viva España

 

Jag sitter i soffan, lite seg från gårdagen, efter en utekväll med Angelica & Anna.
 
 
Mamma - mamma - mamma....
Lillis står på ett litet berg, som hon byggt av kuddar, där uppe på toppen säger hon till mig att säga: Klara färdiga KÖR! Jag gör som hon säger och med ett duns hoppar hon ner.

I bakgrunden hörs nyhetsmorgon, de pratar om Anders & Johan som sitter fängslade i Somalien(?), det var ett år sen de greps... 1 år, som så många gånger förr undrar jag vart tiden tar vägen, ett år känns ju inte längre än som 3 månader.
 

Nu kommer lillis fram till mig med en tom polarbrödspåse som hon fyllt med en gossegroda och en gul pippitröja... Nu ska även hello kitty skärpet i, nu sitter hon och fnular vid mina fötter.
Jag tror vi ska ta oss ner till bryggan idag, ta vårt första dopp och sen blir det nog att linda in sig i en varm filt...
 
Ha en skön dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0