♦ En kaotisk välkomstkomité


Äntligen är vi samlade, min älskade och efterlängtade man är hemma hos oss igen efter en hel vecka i Las Vegas. Vad jobbigt det har varit att vara utan honom i så många dagar, men nyttigt för oss att få längta efter varandra. Jag är inte van och jag har saknat han otroligt mycket!

 

Jag och barnen var så exalterade att vår välkomstkomité slutade i stort kaos och gråt, där jag sa upp mig som mamma för en kvart istället för en härlig stund av kramar och skratt... Han var nog redo att sätta sig på ett plan tillbaka till Las Vegas. Men så är vi ju lite mongo i vår familj, så jobbigt det är ibland! ;(

 

Vi åkte till Palmyra och köpte hem kebab och han fick komma hem till en nybäddad säng och annat piff eftersom jag hunnit plocka och diska undan fint här hemma innan vi drog. Det var ju iof det där städandet som startade mitt och barnens kaosdag, allt tjat om att de skulle plocka undan sina saker. Vi åkte till och med och tvättade bilen innan vi for ut till Arlanda. En kaotisk dag som i varje fall slutade rätt bra nu på kvällen...

 

Han hade så fina presenter till oss, barnen fick 2 par skor och fina kläder + ett varsit gossedjur. Jag fick make up (Bare minerals), finfint och nattkläder från Victoria´s secret...

Hoppas barnen har somnat, jag är trött och vill gå in i sovrummet och lägga mig tätt ihop med min fina älskling som redan sover där inne. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0