♦ Tiden springer iväg


 
Tiden springer iväg och nu är det ju faktiskt vår, på riktigt! :)
Solen lyser och jag sitter här i soffan. Kommer få liggsår i brallan om jag inte skärper mig... NÄR ska jag hitta mitt jobb???
 
Snart kommer mina föräldrar hem med mina två älskade flickor... Mannen är på affärsresa (mässa) i Las Vegas hela veckan och jag känner i hela hjärtat hur mycket jag saknar honom!... En härlig känsla, det är inte så ofta vi är ifrån varandra. Det behövs sådana här perioder i ens liv, det är då man förstår hur mycket man faktiskt betyder för varandra. 
 
Idag kom jag äntligen ut på en promenad och kom hem och styrketräna för första gången på 17 dgr, jag åkte ju på en rejäääl förkylning torsdagen innan påsk och har varit utslagen tills nu. Det var en promenad på 20 min och sen styrka för armar runt 15 minuter. Har lovat att ta det lugnt med träningen i början och inte gå ut för hårt.
 
10 kg.... puuuh
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0