♦ God fortsättning på livet


Tiden rusar, tiden stannar för att åter igen rusa, för att stanna, igen... Men tid, vad är det? Egentligen bara ett dumt påhitt för att vi ska stressa oss effektiva, kanske?...
 
2o13 har varit ett händelserikt år, ett år fyllt av allt och med ett innehåll utav både glädje och sorg av alla de slag. 
Det här året har jag varit hemma och fått en massa tid för eftertanke. Det har varit ett år som fyllt mig med en massa tokigheter, ett år som fått mig att förändra och förstå vem jag är och vad jag vill, i varje fall just nu. Jag har också lärt mig att sluta spekulera och älta för det värsta som finns är onödiga hjärnspöken, det är sånt som är onödigt att gå runt och bära och sånt jag blir otroligt stressad av. Antingen ifrågasätter jag, eller så lämnar jag det fort som bara den.
 
Det här är resten av mitt liv och tillsammans med människor jag tycker om ska jag fortsätta leva så länge jag lever, som alla andra också kommer att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0