♦ Alla vinklar och vrår


 
Igår blev den en middag i en härlig miljö på Görvälns slott med några goda vänner som vi inte träffat på ett tag .Vilken härlig miljö, en miljö där jag hela tiden springer omkring med kameran i högsta hugg bland vinklar och vrår.
 
 
  Vi kom hem runt 22.30, vilken tur att mamma och pappa var hos oss och nattade barnen... Det ÄR ju vardagslyx i allra högsta grad! ♥ Världens BÄSTA föräldrar!
 
 
Idag är det en grådisig dag i Stockholm, jag var inne i stan på en intervju nu på morgonen så jag håller tummarna för att det ska gå vägen...
 
Lite senare på eftermiddagen ska jag på semmelfika på skolan, men för min del blir det nog bara en kopp kaffe eller te då jag absoluuut inte äter semlor på gluten, men det ska bli trevligt att träffa de andra föräldrarna och conecta lite.
 
Apropå gluten, förmodligen fick jag i mig något skit i helgen på herrgården. Jag har varit totalt däckad i 3 dagar och så har det pluppat upp några röda fulingar på vänster sida av ansiktet, men jag kommer inte på någonting jag fått i mig medvetet... Så tråkigt när det händer, att det ska vara så riskabelt att gå ut och äta någonstanns! :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0