♦ Glömde min frukost


Klockan ringde 6.20, jag snosade 2 gånger och vips hade jag tydligen tryckt på fel knapp så vi vaknade 7.15... Vi tog bilen för att stora skulle hinna till skolan i tid, men det var skönt med sovmorgon! ;)
 
8.30... Skönt, nu ska jag sitta här 1 timma och bara slappa innan det är dax att fixa mig innan dagens alla "ska göra saker"... tänkte jag då. Nu är klockan 9.18 och jag var påväg ut till badrummet, men kom på att jag glömt bort att äta frukost, så nu blir det frukost innan fix... Jag har några minuter på mig, sen MÅSTE jag upp från soffan... Förvirrad!? ;)
 
Idag ska vi hem till gudmor som vi ska fira med lite middag och fika, 33 år har hon funnits på jorden, får se om jag hinner allt som måste ordnas innan vi åker iväg...
 
 
 
 
Trevlig helg önskar jag er från lilla mig
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0