♦ Svidande öppenhjärtlig


Jag har precis tittat in i ugnen på min underbara lasagne som jag gjort till mig och mina 2 underbara tjejer. Deras pappa är på jobbmöte och därefter på middag hela kvällen, så det får bli en alldeles underbar liten tjejmiddag.

 

Det känns som om allt är rosenrött och underbart idag efter att jag tittat och fått energi från Mia Skäringers "Grötö" som jag missade igår för att jag istället fick ett tuppjuck och grät mig till sömns medans sambon sov i dotterns rum. Hon fick ligga i vår säng och jag kramade om hennes arm när jag låg där brevid, jag trodde att hon sov. Men när hon istället gav mig ett av sina gossedjur att krama om... förstod jag att hon var vaken. Stackars barn och en galen morsa! ;)

 

Men i morse flög jag in till han, där han låg alldeles nyvaken och kramades en stund, medans en tår föll, för jag är en sån idiot som aldrig någonsin kan vara nöjd med det jag har framför mig.

 

MAN KAN INTE SLÅ PÅ EN KAKA OCH TRO ATT DEN LIGGER DÄR  HEL OCH FIN I BURKEN NÄR MAN ÖPPNAR LOCKET IGEN! NÄR ska jag lära mig?

 

Psst.

È Jag öppenhjärtlig? NE, INTE RÅÅÅÅ, jag är den jag är, hur som helst, i bloggen eller ute bland livet! ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0