♦ Det blev en bra runda


 
Jag kämpar på... Idag, efter att jag lämnat barnen, blev det en powerwalk "intervall" (4,63 km- 39,27 min- 296 brända kalorier) jag försöker även springa då & då. Det blir lättare och lättare att springa, men rumpan känns fortfarande lite för tung och jag har aldrig i hela mitt liv varit någon lång distans löpare. Jag är mer explosiv och var bra på 100 meter och staffett i skolan. ;) Sen blev det styrka med hantlar och 100 korta & intensiva situps. Slutligen stretch.
 
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra nu en stund innan jag hämtar barn och så sitter jag och håller tummarna för att någon arbetsgivare ska höra av sig snart...
 
Ha en skön dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0