♦ Förbannat duktig och kreativ


 
Inre ensamhet.. Yttre påverkan, en sådan som förstör för den inre ensamheten som vill vara i fred. Sjukdomar, stress och utbrändhet, på grund av den yttre påverkan.  Fan, låt mig få vara frisk eller i varje fall få vara sjuk ifred!
 
Det är det där förbannade virrvarret som gör att jag inte har en endaste chans att skriva något vettigt just nu när det är så mycket ljud runt omkring. Det är tv:n som pratar eller skriker i mina öron, det är borrar som surrar genom väggarna för att någon granne bestämt sig för att vara förbannat duktig och kreativ på en söndag... Varje gång borren ljuder hoppar jag till och den inre ensamheten blir stressad och förbannad. Jag vill vara ifred, jag är sjukligt ynklig sittandes här med morgonrock och näsdukar, låt mig bli frisk så jag får börja träna igen, snart!
 
Blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0