♦ Han inspirerar mig


 
God morgon
 
idag har jag Lilli hemma från förskolan, vi ska till Polisen och hämta mitt nya pass, vilken tur att vi har garage till bilen, det är bara att gena genom källaren och vips slipper vi gå ut i snöyran som hägrar där ute.
Sen kom barnbidraget idag, så det får nog bli en storhandling också, för kanske blir det lugnare med bara ett barn i vagnen?...
 
Det är ganska mycket träning här hemma nu och jag har börjat skriva upp allt jag äter för att se vad det är som går fel eftersom jag går upp i vikt... Just nu är det 70 kg (!!!!!!) till mina 163 cm och det är INTE OK och jag fattar ingenting och aldrig har jag vägt så mycket.  Min trivselvikt brukar ligga på 60- 61 kg.
 
Igår körde jag ben, rumpa och mage mest, idag får det bli rygg och armar. Det är skönt att ha den här killen hemma i vardagsrummet varje kväll som tränar sig stark och snygg, HAN inspirerar mig.
Jag tränar mestadels med hantlar och pilatesboll och har kommit fram till några roliga övningar som jag tycker om att göra.
 
Ska göra min kokos och bananfrukost efter min träning och så väntar jag på mitt proteinpulver från gymgrossisten som nog kommer idag. :)

För jag har bestämt mig NU JÄKLAR SÅ KÖR VI!!!!

 

!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0