♦ Jag vill så mycket mer


Just nu klinkas det på ett piano i bakgrunden och jag har nyss legat på min blå yogamatta och gråtit en skvätt i kombination med några övningar. Jag känner mig så tom på lust och inspiration, jag vet inte hur jag ska agera längre. Det känns som om jag faller djupare och djupare för varje motgång jag möts av nu, jag som var så lycklig att jag äntligen skulle få aktivera mig med något på dagarna och nu det här... Det verkar som om allt ska hända när jag har PMS... Vilket jag har varje månad och som är en jobbig period, då allt det jobbiga blir 100 ggr värre. Allt verkar gå fel!

 

Jag vet inte, men jag har snart ingen livsgnista kvar känns det som, vad ska jag göra utav mitt liv, vad ska mina barn egentligen tro om mig när de växer upp?... Hoppas de slipper sånt...

 

Även om solen lyser på mig genom mitt nyputsade fönster, lockas jag inte utav att gå ut och möta våren, för jag orkar helt enkelt inte. Patetiska lilla självömkande jag!

Det enda jag vill just nu är att ha ett jobb, jag vill ha mitt liv tillbaka, för jag mår otroligt dåligt av att ha det som jag har det just nu. Jag HATAR att gå hemma, gå här och tänka varenda liten tanke som snurrar i skallen. Jag vill leva ett liv igen!

.

 
 Återigen dränks mina kinder utav tårar, frustrationen är total, här inombords. Jag mår inte bra. Alls. Just nu.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0