♦ Lyxig frukost


Mat, kost och hälsa är något av en hobby som jag har, jag älskar att få äta gott, jag älskar att prova på nytt även om idérikedomen tryter många gånger. Men idag efter att jag lämnat tjejerna på dagis/skola gick jag raka vägen till affären och köpte blåbärssoppa, keso, äpplen och frysta hallon. När jag kom hem hade jag bråttom att göra i ordning min lyxiga frukost som är så enkel att göra, perfekt helt enkelt!

 

 
Lyxig frukost
 
Värm 1 dl frysta hallon 1 minut i mikron, häll i 2 dl blåbärssoppa, tärna 1 äpple och häll över 1 dl keso. Pudra över lite kanel på toppen. Hur enkelt som helst och hur lyxigt och mumsigt som helst. Enklare kan det inte bli på 2 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0