♦ Vänner för livet


I nästa vecka har jag varit hemma ett helt år, 3 månader var jag sjukskriven för stress då jag var en utbränd själ och efter det var jag tvungen att säga upp mig. Året har lärt mig vad som är viktigt för just mig och min familj, jag har lärt mig att inte ta på mig sådant som inte känns rätt i hjärtat. Med min älskade familj och mina vänner omkring mig har jag kommit tillbaka och längtar nu att sätta igång med arbete och allt som livet har att erbjuda mig. <3 Älskar er alla som på ett eller annat sätt funnits där och som lärt mig vad som är viktigt!

 Vänskap är att stötta, vänskap är att lyssna och komma med förslag, men alltid utan att döma och påpeka på ett negativt sätt. Vänskap är att finnas för varandra oavsett olikhet och skillnader, även de stunder då man inte alltid håller med eller förstår. En sann vän finns alltid där bredvid, även om det är på 50 mils avstånd. Vänskap för mig är att vara den man är oavsett vilka eller vem som är bredvid en. Att man följer med på varandras väg i lycka eller sorg för det är ju ändå så att livet är en berg och dalbana och med en vän eller flera runt omkring sig är man fast med livets säkerhetsbälte, om och när man är på väg att falla. <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0