♦ Bara liiiite hysterisk....

2009-08-20 @ 12:16:03
liten avreaktion bara:

Nu är det fan inte lika kul längre... En unge som SKRIKER hysteriskt i vagnen, jag ger henne nappen, hon snuttar, tystnar och blundar... JIPPI, hon somnade, Nappj*veln åker ut och ögonen öppnas och hon börjar gallskrika hysteriskt... Samma procedur i 2 timmar, byta blöja, ge lite tutte... Nu har jag prövat allt och jag sitter här som en äcklig, svettig männsika... I GIVE UP! Nu får hon väl ligga där och skrika då, bli illröd nästan blå i ansiktet... Jag går in i badrummet...

................................................................Fortfarande hysterisk... Nu går jag..........................................Nuuu.................................................Snart, snart går jag.............................

.......... Nej, inte kan jag väl lämna henne heller.... ?

Det slutar alltid med att jag tar upp henne... Jag får hämta Wilma som ett äckel i håret, ÄCKELKLÄDER OCH SMÅTT HYSTERISK OCH TRÖTT I HUVET (capslock)... Vad kan jag annars göra?
JÄV*A SK*T!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Jag får ta och komma till er snart så jag kan träffa er och lilla Nelia :) Men har haft så mycket nu och skolan har börjat igen men jag får kommma någon dag iaf :)



Karmizar Nathalie

2009-08-20 @ 17:05:40
Postat av: Helena

Vi vill jättegärna att du kommer en dag SNART... Vi saknar dig! =)

Kram och Puss från oss

2009-08-20 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0