♦ Jobbig nattning...

2009-08-23 @ 09:36:46
... resulterade i att snuttan sov heeela natten, från 01.30- 08.00, tror jag att det var och det kan man ju inte klaga över. MEN vad hon skrek igår kväll, hon fick mat vid 22.30 sen skulle vi lägga oss, men det gick inte, hon skrek och skrek och skreeeek, tillslut tog ♥ henne och hon fortsatte att skrika, tillslut vid 01.30 fick hon mat och somnade... Säkert  helt utmattad, precis som oss, men det lönade sig i en hel natts sömn. Funderar på att prova om det funkar ikväll också...?

Idag ska jag och Nelia åka hem till en kompis på Me & I party (barnklädesparty), det ska bli supertrevligt. Jag har varit på det 2 gånger tidigare... =) Får se om man hittar nått fint. Sen efter det ska jag vara hemma med barnen medans ♥ ska ut med sin polare på lite frispeegolf... Nu ska jag gå och lägga mig på spikmattan i 20 minuter...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0