♦ Lata dagar...

2009-08-02 @ 13:19:19
 Veckan har varit fylld med aktiviteter fram till i torsdags, men de här 3 sista dagarna den här veckan har vi bara slappat och tagit det rejält med lugnt... ;o) Men tröttheten tog tyvärr över, nu känner jag mig lite seg istället för utvilad, men energin kommer nog tillbaka snart. Igår var jag och Wilma i den 2:a parken och lekte en stund, vi plockade blåbär i skogen och lekte en massa. MEN tyvärr överraskade regnet oss så vi fick ta skydd under det lilla tak som fanns uppe på berget... Jag tog med mig vår älskade kameran, men glömde sätta i batteriet. =(
På kvällen blev det lasagne och lördagsmys framför sommarkrysset med kinapuffar och kexchoklad.

 
Värlens finaste pappa med sin lilla prinsessa

 Nu har älsklingen ordnat lunch åt oss, måste gå och äta lite, sen ska vi hämta granntjejjen och gå till parken och leka... =)
Ha en bra dag! 


(Mamma, hoppas du kryar på dej snart så att vi kan leka nån dag)

Klockan 18:00


Jag tog fel kamera med mig ut idag när vi skulle ut till parken med W kompis, upptäckte att jag tagit W:s kamera och såg att vi inte tömt den sen vi var på  Gran Canaria i mars. Hittade en massa roliga kort... =) 

  Wilmas egna fotografi på Nelia... =)  Detaljbild på barnvagnen...  

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka fina bilder på er. Kul att se nya bilder på lilla Nelia. Hon är så fin. Kram Mia.

2009-08-04 @ 21:00:35
Postat av: Helena

Tack tack, ja, hon är verkligen fin. Det känns som om vi har haft henne längre än 2.5 vecka... Tiden går fort, men ändå inte lixom. =) Hoppas vi träffas snart. Kram

2009-08-05 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0