♦ Söndag...

2009-08-30 @ 15:34:03
Äntligen har jag fått några fina foto- moments med Nelia... Hon satt i sin babysitter och var i sitt "Esse" (heter det så?). Fort fort bad jag Wilma komma med kameran... =)


Pappsen är på bio med några vänner, men kommer hem till middan, jag ska laga kyckling, ris och Currysås, en favvo hos Wilmis... Jag tänker alltid på min farfar när jag äter det, det bjöds det "nästan alltid" på när vi var där på middag. =) Minnen är underbara! 

Jag har känt mig såååå uttråkad idag, så jag fick för mig att ta med Wilmis ut i köket och baka
Stora syltkakor...

Mina Stora Mumsiga Syltkakor

Ha det så bra! 


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Så söt =) Är hon rödhårig med ler vad gulligt

2009-08-31 @ 18:22:53
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Helena

Jaaaa, hon brås på min fars sida.. Hon är supergullig och har jättemycket hår och blå ögon. =)

2009-08-31 @ 19:29:29
Postat av: lindis!

vilka fiiina kort!!!

2009-09-01 @ 10:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0