♦ Dagens Rump & ArmÖvningar

2009-12-18 @ 10:00:12
Vår lilla bebis som brukar ligga i vagnen fick vara hemma med papsen i morse, medans jag följde med storasyster på skolavslutnings- samlingen där dem sjöng och tackade sig för den här terminen... Så söta, sen ska dem ha jullunch. =) Såååå, dagens "gratismotion" var först "rumpövningar" då jag förstod att det inte var så bra att ta genvägar ifrån skolan nu, eftersom det inte är plogat på dem vägarna, så jag fick studsa så snabbt jag kunde över all snö... ;) Sen blev det armövningar: att få bort typ 4 dm snö som täckte tyyyp heeeela bilen... Härligt! =)
Och bilen har jag inte använt på flera dagar, så den har fått stå och gotta åt sig all snö... Jävligt mallig var den och belåten hoppas jag. ;)
Sen när ♥ äntligen fick komma iväg till jobbet hade dem plogat in hela vår 2:a bil bakom en snövall, så han fick skotta bort all snö för hand. Vilka Idioter! =( Stackarn...

Jag hämtar storasyster tidigt idag, strax efter deras lunch, så ska vi sen hem till mormor/morfar och jag ska strax efter det åka iväg och fixa fler klappar. Sen ska vi på julmiddag ikväll hos en vän och hans familj, hon är ju en av mina äldsta vänner, men det är han som ska ha middan på sitt jobb (egen företagare), så dem ska ha sitt årliga julbord på företaget... Ska bli supertrevligt! =)  

Né, nu ska jag gå ochta hand om lillskruttan som ligger och jollrar på sin filt... =)

Ha en snöig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0