♦ FATTADES en förbannad klänning

2009-12-26 @ 19:56:49
Hemma igen efter julklappsbyte (stod i byteskön i ca 10 minuter) och sen bio med storasyster på Heron City (vilket var supermysigt)... Men när vi kom hem igen och hon äntligen skulle få leka med klänningarna i kistan hon fått (och som vi fick byta pga. att en klänning fattades och att kistan var trasig) så FATTADES det én förbannad klänning i den här kistan också.. Loooosers! =( Så jäkla tråkigt, så då måste jag stressa tillbaka någon av dem närmsta dagarna...
Men jag hittade en jättefin svart kofta till mig själv också, ett halsband och lite andra prylar till håret, spännen och sånt. =)
Filmen UP var jättebra, det var 2;a gången jag och Wilma var på bio själva, den här gången var hon inte på toaletten någon gång under filmen... Duktigt tycker jag! =)

Imorgon ska vi ut till våra söta vänner i Bro... Sen bär det ut till Ekerö på lite julmiddag och släktträff... =) Så det blir min nya kofta och halsband imorgon och nått under det självklart! ;)
Né, nu är det snart dax för lite Robinson...

Just det, Nelia har fått sina 2 första små tänder, innan hon blev 5 månader började dem titta upp... =) Skruttfian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0