♦ Full Rulle Baka en Bulle

2009-12-19 @ 12:54:45
Nu tvättas det kläder för fullt här hemma, sen ska jag och W ut i snöyran och kolla efter några fler julklappar och handla lite ingredienser till julgodis (pepparkaks cheesecake, knäck & chokladtryffel), julskinka och lite annat smått & gott. Ikväll blir det köttgryta som ska stå och puttra i 2 timmar medans vi klär granen och tittar på Leilas jul kl.16.30... =)
Sen blir det lördagsmys.

Igår var vi på Robbans jobbs årliga julmiddag, det var trevligt och trevligare blev det kanske när vi kunde spontanlämna vår bebis hos mormor & morfar... Vi åt i lugn och ro och hann att umgås och prata med dem andra en stund även om det inte blev någon längre stund vi var där. Vi åkte vid 20.30 ungefär.
  
Det var iskallt ute igår, men jag får ju skylla mig själv som satte på mig "finjackan"... =o/ När vi gick tillbilen efter middagen så passa jag på att fota istapparna som dinglade nerför gatulyktorna... Fint... =)
Det var fina istappar som dinglade ner ifrån gatulyktorna.


Jaja, får vara allt för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0