♦ Och vet ni vad?

2009-12-01 @ 09:32:19
Kom hem ifrån min svettiga promenad precis, så skönt så skönt... =) Hoppas det ger resultat snart...

Igår var det full rulle här och vet ni vad? Min lilla söta gröna Clio är lagad... Det är så skönt, men nu tillbaka till "full rulle"- grejjen... Wilmis hade en kompis med sig hem igår, morgonen började med sms:ande ifrån mamman till tjejjen som skulle med hem, eftersom W hade varit hemma i fredags och tjejjen hade pratat hela helgen om att hon skulle följa med henne hem så ville mamman självklart försäkra sig om att W var tillbaka på skolan igen och om vi orkade hämta med kompisen hem...  Hon var ju bara lite hängig i någon timma på morgonen, sen var hon ju "bara lite snuvig" som hon beskrev det, ni kommer ihåg? ;) Så jag hämtade självklart hem tjejjerna hit och så blev det mellis, pärlplattande, lite my little ponnyfilm och hopprepande inomhus, dem tog över datan en stund... osv... =) Men det var supermysigt och sen körde jag hem kompisen, efter det åkte jag, Wilma och Nelia till Mc´donalds drive, medans ♥ åkte till Mange och lagade vår bil! =) Så lycklig att den äntligen fungerar, han har den ju till jobbet varje dag och jag har Saab:en eftersom den har mer plats för barnstol och vagn, mm. Happy happy! ♣

Åhhh, vad jag längtar efter att få träffa T&P:s lilla pojke, han ser så otroligt fin ut på de foton dem skickat till oss på telefon... Kanske i slutet av veckan sa hon, hon fick tyvärr snittas för att förlossningen blev OTROLIGT långdragen, stackarn, dem kom hem igår så självklart är hon trött... Själv är man ganska bortskämd med snabba, enkla förlossningar, men det förtjänas jag kanske av eftersom mina graviditeter varit "ganska" =/ jobbiga...
Längtar efter att få träffa dem snart! =)

Ne, nu ska jag ringa runt och se vad som blir gjort idag, hmmm, jag undrar vem som ska träffas idag! ;)

Uppdat: 12:19
Det får bli en tidig hämtning av s.syster i skolan och sen tuta hem till mormor och morfar för mellis och en liten fikastund... =)

KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0