♦ HormonSpratt

2009-12-29 @ 18:29:44
Jag har blivit en PMS- häxa... Det är helt sjukt hur det kan påverka humöret och livet i allmänhet, jag har haft extrema besvär de 2 sista månaderna då jag ifrågasatt allt omkring mig & mitt liv, jag har varit beredd att "göra slut" med allt & alla. Jag har ingen aptit, jag känner att jag är påväg ner i en depression, jag känner mig värdelös och oälskad och jag har hjärtat i halsgropen mest hela tiden... Jag har lärt mig, eller jag har förstått att jag har vissa dagar i månaden som jag absolut inte ska umgås med människor, helst ska jag nog inte umgås med mig själv heller, det gör mig ännu dummare, men vad gör jag åt det då?
Jag tror faktiskt att det bästa vore om jag håller mig på avstånd tills mensen kommit igång, eller tills den är över... Och jag hoppas att det går över när jag slutar amma... För så här kan det inte fortsätta...! =(

Senaste inlägget jag skrev när häxan var framme var
När självkänslan tryter!

ByeBye for a while now! =´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0