♦ Promenad med Petra

2009-12-09 @ 11:50:56
Kom hem för ungefär 50 minuter sen efter en lång promenad i lagom tempo med Petra, det är hennes första promenad sen deras Gullunge föddes den 24 november, så hon har kommit igång snabbt hon... =) Sen efter promenaden tog vi oss till Älvsjö Konditori och avslutades med en liten frukost som bestod av grovt bröd m. ost och skinka och en kaffelatte (lakt.fri mjölk). Det var supertrevligt, så imorgon ska vi träffas igen.

Sitter just nu och knaprar på några russin som ligger kvar i skålen från gårdagens glögg. Jag sa till ♥ att jag knappt kunde känna någon julstämning eftersom jag är så stressad inför julklappsinköpen och lite annat som stört min stämning så jag gick till affären och köpte glögg och lussekatter och små chokladtomtar... =) Kändes genast lite bättre efter glöggfikan + att jag tillät mig själv att strunta i träningen på gymmet fram till januari efter alla helger, jag har ju kommit igång med mina promenader så jag känner att jag inte orkar annan träning utöver det ännu... Men sen så ska jag köra bodypump också, jag LOVAR Linda. =)



Néé, nu ska jag gå och väcka min bebis... =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0