♦ Hur ska det här gå?

2009-07-10 @ 12:10:27
För 2 veckor sen fick jag svårt att andas, jag tappade nästan rösten och hostade som en galning, fick hostmedicin och orkade inget annat än att sitta hemma och uggla. Hostan blir bättre med medicinen, men annars har jag inte blivit så mycket bättre känns det som. Igår när jag och ♥ var på bio så kände jag att halsen började göra ont och att jag även fått snuva/täppa och jag kände mig så otroligt trött hela tiden och idag är jag heeelt färdig. Och det bästa av allt är att jag ska föda vilken dag som helst, jag är ju i vecka 39 idag... Kul va?
Det snurrar i huvudet, det kommer färskt blod i pappret när jag snyter mig (ganska mycket blod också) och jag känner mig helt förstörd. Jag ringde vårdcentralen nyss, men där var det fullbokat så jag ringde till MVC för att rådfråga, fick ett jättebra stöd från henne jag pratatde med. Hon sa att kroppen oftast är så finurlig att den inte föder om den känner att den inte orkar föda, HAHA men HALLÅÅÅ jag VILL JU FÖDA... NU... Kroppen har ju redan börjat... för länge sen... det är bara det att det går så jävla trögt den här gången...  
Hon sa att det kommer att gå jättebra hur som helst. Men varför skulle jag gå och bli sjuk nu, det är ju sommar för f*n?!!?!

Ska gå och lägga mig igen, har tagit en alvedon & en vitamintablett... Måste sova, hoppas att jag åker in och föder idag, ha det så bra!

HEJDÅ!

*?=)/61796907/(/= &#/==!/`))8=/(=7)=(?!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0