♦ Nelia- dag idag...

2009-07-26 @ 16:00:52


- Vad ska vi göra idag mamma? Är mormor fortfarande sjuk? Kan vi åka dit? Snälla´råååå.... Snälla!
Så, det ringdes ett samtal på telefonen och det slutade med att mormor och morfar kom och hämtade storpluttan utan problem, hon ska sova där till imorgon då vi tillsammans ska fortsätta till Eskilstuna "Parken Zoo". Det ska bli mysigt, det är lääänge sen jag var där, jag kommer inte riktigt ihåg när det var.

Så idag är det bara lillasyster, mamma & pappa hemma...
Vi kom precis hem ifrån en 2 timmars promenad, vi stannade till och åt lunch på vägen också, en varsin kebab m. bröd blev det, sen gick vi runt och spanade på alla fina hus i området. En dag är det vår tur... Men vi väntar ett tag till, än så länge går det bra här hemma. Jag sa till Patrik idag att jag är sååå lycklig över att äntligen kunna röra på mig igen, vilken befrielse, jag är verkligen en helt ny människa känns det som, eller kanske den gamla "vanliga" person som tidigare, äsch, jag vet inte. =).
Och vi såg ett superdupermysigt ställe mitt i villaområdet där dem har massage, yoga, pilates, qigong och en massa intressant, gissa om jag kommer att prova på det... Hihi. KUL! =)
 
Så idag har vi vår första ensamdag med Nelia... Myysigt och Wilmis har det så bra hos mina föräldrar, hon önskade sig pannkakor till middag och säkert blir det stora lass med glass också om jag känner dem rätt. ;o)

See ya later. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0