♦ Parken Zoo & Lådbilslandet

2009-07-28 @ 19:50:42
´27 juli 2009: 
 Vad mysigt vi har haft och tiden fortsätter rusa förbi... Snart är det Augusti och då börjar ju hösten att närma sig, jaja, jag vet, ÄN är det sommar och det är det ju i september också... vissa dagar i varje fall och jag är ju mammaledig, sen spelar det ingen roll om det är vår, sommar, höst eller vinter... för jag ska verkligen njuta av att få vara hemma med Nelia! =)

Igår var vi på Parken Zoo i Eskilstuna... Vi gick och gick och gick i 6 hela timmar...  Men vad mysigt det är där, jag har varit där förr, men jag har tyvärr inget direkt minne utav det. Wilma åkte karuseller och andra åkattraktioner, dem åkte en liten motorbåt och var på Fatomenlandet och busade. Vi tittade på fina STORA tigrar som stoltserade fram och tillbaka framför publiken bakom glasen. Jättemaffiga tigrar! =)
  Wilmis klappar Ödlan som om hon aldrig gjort annat... =)  Wilma & pappa finåker bakom vassen...

28 juli 2009:
Idag var vi på Lådbilslandet med brorsan + familj & våra föräldrar. Jättekul ställe med MASSOR att göra för barnen. =)
Det enda negativa var att det regnade en hel del idag, men vi hade regnkläder med oss... Såklart!

   Gladis åker lådbil... =) Kusinerna bus på traktoräventyr...Pappa blev supertrött av all lek och spring... ZZzzzz


FULLT ÖS MEDVETSLÖS!


 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0