♦ Skadade sig på löprundan

2009-07-13 @ 11:51:45


Första semesterdagen: Han var ute på löprundan idag på morgonen, jag började lite smått fundera på vart han tagit vägen, jag tyckte väl att det tog lite tid. När han kom hem sa jag det - Vad länge du var borta idag älskling? - Ja, det tar lite extra tid att halta hem sista biten. =(
Han hade trampat snett från trottoarkanten och lyckades stuka foten när han bara hade 300 meter kvar hem...  Hoppas han hinner bli återställd så han hinner träna upp sig igen tills han ska springa midnattsloppet i augusti. Stackarn! Nu ligger han sovrummet i sängen med högt fotläge med en fossing inpacketerad i bandage, han har fått i sig 2 ipren och läser en bok...


Idag är det 10 dagar kvar till BF (beräknad förlossning), på fredag blir jag igångsatt om ingen bebis kommit, men jag vet ärligt talat inte om jag vill det, det känns riskabelt... Jag vill att min kropp självmant ska föda när det är dax för det eftersom jag litar på att kroppen till 100% vet hur en förlossning ska gå till och blir jag igångsatt så är det inte självmant, så jag vet ärligt  talat inte om jag vill bli igångsatt.  

Nu längtar vi som 17 efter lillasyster! =)


Klockan: 18.11

Vi var på bio på Heron nu på dán och såg "Ice Age i 3D", den var jättebra! =)

Nu ligger kycklingklubborna och väntar i köket på att bli iknaprade av oss till middag med ris och currysås... Sötnosen har varit med och gjort kycklingmarinaden och Currysåsen.
BON APETIT!
 
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0