♦ Ryggen VÄRKER!!!! - 25 maj 2009 -


 Morgonen var en sån där morgon då jag inte kunde ligga kvar en sekund längre... Ryggen var helt kaiko när jag vaknade, jag var tvungen att få i mig lite frukost innan jag tog fram vetekudden, men eftersom det inte hjälpte särskilt mycket var jag tvungen att ta mig ett HETT bad...Då kändes det lite bättre. Jag vaknar VARJE timma under hela natten, jag har gjort det i säkert 6-7 veckor nu och när jag ska vända mig om känns det som om jag ska få kramp i höften på den sida jag legat på, så innan jag vänder mig om, måste jag resa mig upp för att sen försöka lägga mig tillrätta igen och somna om ... PANIK, hur sträcker man ut "höften"? Hoppas det inte går så långt, Ok att man får kramp i fötter och vader, men i höften, är det någon annan som känt så? 

Idag ska vi ut på picknick i parken och ta med oss matsäck, det har varit så tråkigt väder här i Stockholm de senaste dagarna så vi har inte varit ute och lekt mycket alls, men nu skiner solen så  nu ska vi banne mig ut på picknick.



När man öppnar porten hemma hos oss slås man av en underbar doft av syréner...




I rabatten på andra sidan huset har alla möjliga blommor fått växa fritt... Härligt!


Jordgubbsfika ute på gården med nybryggt kaffe i min nya King of Coffee bryggare...


Sen ikväll ska vi hem till några kompisar, varav lilltjejjen i familjen fyllde 5 år i fredags... Vår present blir ett pärlset med en massa pärlplattor och 6000 nya pärlor, hennes började ta slut. =)

Vi har haft en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0