♦ Rinner iväg...

2009-06-29 @ 14:03:48
 Jaha ja, jag sov 2 timmar, tog en dusch, gjorde iordning te och skorpor och nu sitter jag här och RINNER iväg och klockan är redan över två... Det är ju såååå varmt!!!! Jag orkar inte röra mig, men jag funderar på om jag ska till affären och handla lite eller om jag väntar tills jag hämtar snuttan på dagis och handlar glass samtidigt... Sitter nog kvar här hemma till det är dax att hämta henne tror jag... Tired tireeeed.... Ska köpa en piggelin och stoppa den innanför tröjan tror jag...

Snuttan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Upptäckte du hade en blogg ler skojigt kan jag ju hålla mig lite uppdaterad om ditt liv. Hoppas allt går bra för dig! Massor med kramar Hanna

2009-06-29 @ 18:33:50
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0