♦ Svårt att andas

2009-06-26 @ 10:41:35

BBQ:
Det var urmysigt hos Ida igår... Supergod mat, så mycket att välja på. Kyckling, flintastek, korvar, fläskfilé.. Jordgubbar med glass, maräng, grädde och chokladsås. Mumz!

Lite Härliga Foton från kvällen: 
 
    

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!



(bilden är från i maj)

Har inte kunnat sova på hela natten, har svårt att andas, det kliar och det känns täppt i strupen lixom... Usch... Jag ringde MVC, men dem har så dumma telefontider så där fick jag ingen hjälp, ringde då istället förlossningen och frågade. Hon sa att det inte ska vara några problem att äta Clarityn, jag är i vecka 36+0 (37) så bebisen är ju fullt utvecklad nu... Bad mina föräldrar om de kan köpa det åt mig, jag orkar inte gå ut idag... HOPPAS att tabletterna hjälper fort, annars måste jag ringa förlossningen igen sa dem. Ska hålla mig inne till det känns bättre, men sen måste jag hämta snuttan från dagis, hon var så sliten imorse, vi kom inte hem förrän vid 21:30 igår, hon somnade väl runt 22:30, sen när vi satt vid frukostbordet imorse sa hon att hon hade ont i armen, hon måste fått ett bett eller ett stick för det var alldeles svullet kring armbågen + att hon fått en massa värmeutslag på bålen också... Men jag kände mig totalt utmattad imorse så jag kunde inte låta henne vara hemma. Hoppas hoppas att tabletten hjälper så jag kan komma iväg och hämta henne så tidigt som möjligt, får ju ångest som låter henne gå på dagis, hon skulle nog behövt vara hemma idag. Stackars! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0