♦ Underbart... - 24 maj 2009 -



 Den här bloggen ska bli underbar... =) Den är öppen för alla, den fick namnet: "Mina Fina Ungar"... Den ena ligger just nu i magen ca 8 veckor till och är beräknad till den 23/7 och våran andra lilla tjej fyller 6 år nu om några dagar den 3/6... Fina Ungar får den helt enkelt heta. =) Sitter och känner lite på bloggnamnet, och Ungar är inte ett ord jag brukar använda, tycker inte att det klingar så fint i mina öron... Varför valde jag igentligen det namnet?! Ingen Aning, kunde ju ha valt "Mina Fina Barn" istället... Typiskt mig! =o/

Men men...

Gravid just nu, redan i vecka 32, men snart är magen borta och jag är inte gravid längre, ibland slår tanken mig: Undra om jag någonsin kommer att vara gravid igen? Redan vecka 32... Tiden har bokstavligen rusat förbi, men när jag ligger och tänker tillbaka på de månader som gått så känns allt plötsligt väldigt avlägset. När jag berättade för Hanna på jobbet att jag var gravid, då hade jag ju precis fått veta det själv,  när vi stod där i korridoren så kunde jag  inte hålla mig längre, det känns som en evighet sen, jag var väl i v. 6 då eller nått...  =) A Loooong long time ago.

Nu är det "kristihimmelfärdsledigt",  det är härligt att ha Pluppan och Patrik hemma i några dagar, jag har varit sjukskriven sedan februari/mars, kommer inte riktigt ihåg exakt datum, men det börjar verkligen bli långtråkigt att gå här hemma och vänta, det värsta är ju när jag ska göra nått och energin inte räcker till, det är verkligen drygt. Jag längtar efter att få börja röra mig på riktigt igen, få ta mina långpromenader med lilla älsklingen i barnvagnen..


Storasyster läääängtar efter att magen försvinner och bebis kommer ut... Jag mééé!

PUSS PÅ MAGEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0